Към съдържанието

Снимка

Форумци пропищяха от blizoo: „Гаврят се с нас!”

- - - - -

  • Влезте в профила си за да пишете
25 отговора на тази тема

#1
pe6o1975

pe6o1975

    Легален Пират

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 448 Мнения:
  • Моята сателитна антена Medna Tel
  • Моя приемник Ariva 152 combo
  • Моето местонахождение Sofia,Bulgaria
http://www.razkritia.com/65035/blizoo/

#2
gentu

gentu

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPip
  • 614 Мнения:

Ivan Petrov казва: 14.12.2011 в 12:03
Попринцип не знам, какво правя в този форум, след като явно той е само за недоволни клиенти от Близу. Няма значение така или иначе си направих труда да прочета някои коментари,забавлявах се наистина. Благодаря Ви,за което. Само да вметна, че аз съм на Близу от скоро, не Ви говоря Кейбъл Тел или Евроком, повтарям Близу (в момента)и ползвам 3-ната услуга за 29.90. Понеже наистина се забавлявах с коментарите за нета, реших да си проверя скоростта. Какво се оказа обаче аз плащам за 35 МБПС, а получавам 37 и нещо. Освен, че съм доволен са ми пуснали и повече даже, забавно нали? Бъдете позитивни хора и стига говорихте глупости, като не Ви харесва не злорадствайте

-колко си проЗ?
Всеки може да опикае стените. - Бъди мъж! - осери тавана!

#3
pe6o1975

pe6o1975

    Легален Пират

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 448 Мнения:
  • Моята сателитна антена Medna Tel
  • Моя приемник Ariva 152 combo
  • Моето местонахождение Sofia,Bulgaria

Ivan Petrov казва: 14.12.2011 в 12:03
Попринцип не знам, какво правя в този форум, след като явно той е само за недоволни клиенти от Близу. Няма значение така или иначе си направих труда да прочета някои коментари,забавлявах се наистина. Благодаря Ви,за което. Само да вметна, че аз съм на Близу от скоро, не Ви говоря Кейбъл Тел или Евроком, повтарям Близу (в момента)и ползвам 3-ната услуга за 29.90. Понеже наистина се забавлявах с коментарите за нета, реших да си проверя скоростта. Какво се оказа обаче аз плащам за 35 МБПС, а получавам 37 и нещо. Освен, че съм доволен са ми пуснали и повече даже, забавно нали? Бъдете позитивни хора и стига говорихте глупости, като не Ви харесва не злорадствайте


http://vbox7.com/play:517a2837

#4
Tiesto

Tiesto

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1409 Мнения:
Пазете се от Близо, нета им е много зле, в неофициалния форум тяхни клиенти се оплакват, че плащат за 35 или 50Mbps, а показват тестове от SpeedTest с 0-1-2-3-5Mbps най-много. Споделят, че при подписване на договора първите 2-3 месеца било добре, а след това ставало още по-зле и по-зле ! Така, че бягайте от близо !
Публикувано изображение
3 x MTEL IPTV HD STB, DM800 HD PVR, American DJ LED Laser. Obertron 4KW

#5
taewu

taewu

    Новобранец

  • Members
  • Pip
  • 24 Мнения:
То и бтк адсл е пална шитня,прекъсва през 5мин или изобщо го няма.Пък и съпорта им е пълна скръб,добре че изтече договора с тях и с кеф ги метнах в кофата.

#6
elcos

elcos

    Вече знам къде се намирам...

  • Members
  • PipPipPip
  • 140 Мнения:
Ох добре че се отървах от тези измамници Близу! :liplick: Идваха да зарибяват - ама им бих шута! Някой от съседите се набутаха и ся реват като обрани попове.... :smile: Абе като цяло не съм чул някой да е доволен от близуто!

#7
Rodot

Rodot

    Активен деятел;)

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 778 Мнения:

Пазете се от Близо, нета им е много зле, в неофициалния форум тяхни клиенти се оплакват, че плащат за 35 или 50Mbps, а показват тестове от SpeedTest с 0-1-2-3-5Mbps най-много. Споделят, че при подписване на договора първите 2-3 месеца било добре, а след това ставало още по-зле и по-зле ! Така, че бягайте от близо !



Тиесто къде са тези парцели дето ги продаваш на западното или източното крайбрежие ?
Това не е ли нарушение на правилата ?
По добре пусни обява в РАЗНИ ;)
САТ ТВ --- че това е много просто :rotate:
:super: Като усливател на затихването може да се ползва делител на напрежение с 2 резистора за съответния коефициент. Ако се търси мах коефициент на усилвателя на затихване може да се откачи кабела от приемника. Друг вариант е с генератор на бял/розов шум и смесител преди входа на приемника:heh:
Извинявам се за плагиатството на автора : mк912

#8
Tiesto

Tiesto

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1409 Мнения:

Ох добре че се отървах от тези измамници Близу! :liplick: Идваха да зарибяват - ама им бих шута! Някой от съседите се набутаха и ся реват като обрани попове.... :smile: Абе като цяло не съм чул някой да е доволен от близуто!


И тука дойдоха и ми казаха искате ли кабелна телевизия само за 14лв и аз им казах, че не искам нищо от тях и ги изгоних. Много са нагли тия, а наскоро чух, че лъжели пенсионерите които не разбират от техника, че България се цифровизирала и било задължително да имали цифрова телевизия и им пишели договори и така получавали процент работниците от нови клиенти. Същата фирма бачка с една мутренска организация която събира задължения и ако им дължите пари почват да ви тормозят на GSM-а и да искат парите с лихва отгоре. Изобщо не се занимавайте с тези, мошенници са.

Още като им видях офиса, типичната скапана фирма.
Публикувано изображение
3 x MTEL IPTV HD STB, DM800 HD PVR, American DJ LED Laser. Obertron 4KW

#9
Tiesto

Tiesto

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1409 Мнения:
ИНТЕРНЕТ КОШМАРЪТ БЛИЗО статия на вестник Новинар !

Масово абонати на доставчика искат да избягат от омагьосания кръг

„Близу”? Никога повече!”, „Наглост!”, „Безхаберие!”. „Интернет доставчикът „Близу” буквално се гаври с клиентите си”. Това са само част от определенията, с които абонатите на кабелния оператор и доставчик на интернет „Близу” охарактеризират фирмата. „Докато всичко работи – добре, но не дай си Боже нещо да спре – все едно е паднало в кладенец”, оплакаха се читатели на „Новинар”.

„Специално разработен за твоето удобство”, „365 дни в годината безплатна грижа за вашите услуги”. Това са част от посланията, които „Близу” отправя към своите клиенти. Но как стоят нещата в действителност?

В края на октомври 2009 г. шведският инвестиционен фонд EQT купи „Kейбълтел” и „Евроком”, като компаниите се сляха и образуваха „Близу”. От новосформираната фирма побързаха да премахнат форума на сайта си, в който освен много критики към двете компании имаше и много полезна информация. Тогава от новия доставчик публично оповестиха, че за тях форумите не са важни. За сметка на това обаче оплакванията към оператора са се увеличили лавинообразно. Появиха се много нови форуми, в които недоволни потребители споделят негативните си преживявания, свързани с компанията.
Сред най-честите оплаквания на абонатите е бавната скорост на интернета, ако, както казват потребителите, има такъв. Оказва се, че гръмките реклами не са нищо друго освен въздух под налягане.

Според абонатите на компанията интернетът е изключително бавен. Масово клиентите на „Близу” се жалват, че трябва да чакат повече от 2 минути, за да се зареди някоя страница. „Никъде няма толкова бавен интернет, когато интернета го има”, възмутиха се потребители пред „Новинар”. В общия случай интернетът спирал през час за по 10-15 минути. „Имаме интернет, но точно за 1 ден, когато дойде ред на поредните 72 часа БЕЗинтернетие”, оплакват се клиенти на доставчика. Логично изниква въпросът за какво точно плащат абонатите на компанията?!

„От седмици насам имаме постоянни проблеми с кабелната. Или по-скоро изобщо я нямаме. Естествено, звъним по десетки пъти и отговорите са едни и същи - ще предадем на техниците”. Схемата е ясна. Започват едни телефони, едни лични посещения на офиса, едни обещания, едно мотаене, едни обвинения, че не е подаден сигнал за повредата от централата на „Близу”, а когато най-после техниците ви посетят у дома, следват обвинения към местната централа, че не им е предадено за аварията. Когато пък някой поиска да се откаже от даден пакет и да го смени с друг, изпълнението на услугата се бави, за да може да се вземе по-високата такса от стария пакет, жалват се абонати. Фирмата се крие зад договорените условия за 72-часово прекъсване, сякаш може на всеки 71 часа да пускат сигнал за по 1 час, както доста пъти се случва, обясняват форумци. Явно е нормално да имаш интернет, но да нямаш кабелна телевизия или обратното, а защо не и двете? Прибавено "тука има-тука няма" съответно кабелна телевизия и интернет или направо "няма-няма" и следва дълбокото замисляне дали някой би ползвал подобни услуги.

Когато доставчикът не може да изпълни посочените в договора условия, клиентът е в пълното си право да прекрати отношенията си с него, без да търпи санкции. Но не така стои въпросът на практика.

Според потребители прекратяването на договор с компанията е изключително трудно. Масово във форумите се оплакват от практиката на „Близу” да размотава клиентите си, които искат да се освободят от услугите на доставчика. В много от тези случаи думите, които чували потребителите, били от устата на нацупена касиерка, която обяснявала как не вижда уважителна причина договорът да бъде прекратен. Това е и един от най-често задаваните въпроси – какви са условията, при които потребителите могат потърсят правата си, в случай че имат претенции към качеството на услугата.

Според експерти при системно неизпълнение от страна на доставчика потребителят би бил в правото си да прекрати своя договор предсрочно. Твърде вероятно е обаче това да доведе до съдебен процес. Когато прекъсванията са системни и за продължителни периоди от време, клиентът има сравнително добри шансове да спечели делото. Много важно е потребителите да се запознаят много внимателно с Общите условия при подписване на договора, защото в тях често има „клопки”. Такива могат да са техническите проблеми, които се смятат за допустими и не дават право за прекратяване на договора.

Нелоялна търговска практика е, когато операторът закъснява със своя отговор по съответната жалба или сигнал. Липсата на отговор в разумен срок е бездействие, което на първо място противоречи на изискването за професионална компетентност, за каквато компанията явно претендира, посочват експерти. Задължително е при подаване на жалби до компании да има доказателства, че такъв документ наистина е заведен. Ако жалбата се подава в офис на оператора, то потребителят винаги трябва да носи два екземпляра - единият за оператора, другият да запази за себе си, като на втория трябва да бъде поставен входящ номер, който доказва подаването на жалбата. Ако жалбата се подава по пощата, то следва да се ползва услугата „Писмо с обратна разписка”. Също така е добре да се пазят всички протоколи за посещения на техник и установени технически неизправности, тяхната продължителност, необходимо време за отстраняването им и т.н. При евентуален отказ за съставяне на такъв протокол или предоставяне на писмено потвърждение за наличието на неизправност е основание за жалба до Комисията за защита на потребителите, обясниха адвокати.

Сериозни проблеми имат и клиентите на доставчика, които са избрали да не се занимават с плащания на каса. Масово потребители се оплакват от несъответствие между интернет заплащането и реалната цена на услугата. И така вместо 40 лв. месечна такса, от абоната реално се взимат по 70 лв. Случаят се повтаря, докато клиентът не проследи какво всъщност се случва и каква точно сума тегли доставчикът от банковата му сметка. Обяснението на оператора било, че имало някакво разминаване, но естествено грешката не била при тях.

Обслужването в „Близу” е толкова скоростно, колкото интернетът им, твърдят абонати. Като торпедо, само че се движи в обратна посока, шегуват се със ситуацията други.

В кол центъра потребителите рядко имат късмет някой да се отзове на обаждането им, а отстраняването на проблема е все едно да чакаш да видиш бяла лястовица, категорични са клиенти. Там има обикновен персонал, който само взима поръчките. Като има някакъв проблем, той спада към определена категория и служителите в центъра имат готов отговор за него, споделят потребители. Те се надяват да не се случи срив в системата в събота и неделя, тъй като тогава поддръжка няма. Центърът не работи след 8 часа вечерта, затова не се хабете да звъните, предупреждават форумци.

От EQT явно са решили, че вместо да инвестират пари в техника, хора и качество, е по-лесно да разчитат на завареното положение и просто да изстискат пари от клиентите си. Явно е, че компанията, която по принцип е голям международен инвеститор, е решила в българските условия да действа по „балкански”. Случаите на пострадали от „коректността” на „Близу” не са изолирани, недоволните са стотици. И може би е редно Комисията за защита на потребителите да се вземе в ръце и да се самосезира за антипотребителското поведение на доставчика. Явно единственият начин да стреснеш поне малко един голям оператор е солидната глоба за нарушаване на правата на клиентите. И както споделят ужилени от доставчика клиенти - единственото хубаво и качествено нещо в тази компания са само рекламните брошури.

http://novinar.bg/ne... /><br /><br />
Публикувано изображение
3 x MTEL IPTV HD STB, DM800 HD PVR, American DJ LED Laser. Obertron 4KW

#10
aveniks

aveniks

    Новобранец

  • Members
  • PipPipPip
  • 125 Мнения:
Февруари изтича 18 месечния ми договор с Близуууууууууууууууууууууууууууу и смятам да го прекратя

В договар пише че трябва да стане с 30 дневно предизвестие, като съм си предплатил до 18-я месец още преди половин година

Първия работен ден вторник 3.01 пускам предизвестие за прекратяване и ме интересува какво да изисквам от тяхна страна както сега така и след 30 дни когато им върна цифровия приемник за да не получа след 5 години известие от мутри(фирми за събиране на дългове) че дължа 500 лева неплатени такси.

Някои с реален опит при прекратяване на отношенията с Близу да сподели как развода ни след изтичане на 18 месечния договор да стане безпроблемно и ОКОНЧАТЕЛНО

PS

Ще ми правят ли проблеми с интернета или цифровата последния месец като разберат че ги разкарвам а вече съм си го предплатил.

#11
Tiesto

Tiesto

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1409 Мнения:
Ето и коректността на Гризо:

От форума на недоволните клиенти на Близо, клиент тяхен пише следнто (пасте-вам го):

Днес дойде един човек за да прекара нета. Оправи кабелите там туй - унуй и после чака околко 5-10 минути, но нета го нямаше и отиде навън(пред вратата), направи нещо - дойде нета ( само за 1 мин) и каза,че има нет. После видях, че нета е отишъл и му казах, че няма, а той ми каза той се рестартира и аз му казах - добре. Той си тръгна. Чаках, чаках около 15 мин., после го отворих след няколко часа пак нямаше, и сега пак няма.
Публикувано изображение
3 x MTEL IPTV HD STB, DM800 HD PVR, American DJ LED Laser. Obertron 4KW

#12
yavoor

yavoor

    пълен полуидиот

  • Members
  • PipPipPip
  • 180 Мнения:
Днес имах време и реших да видя за какво става въпрос. Отидох в офиса на Близу /Плевен, Сторгозия/ и попотах за оферта за интернет. Служителят, приятно младо момче, ми изреди десетина оферти. Попитах как да разбера що за скорост ще ми е активирана, ако сключа договор. Отговорът бе изчерпателен и логичен: -Как? По водомера, как! В последвалия разговор стана ясно, че няма измислен легален начин за контрол на доставчика. И пак се върнах на моята идея - такива договори да се заплащат с напечатени на принтер пари. Измислена услуга - измеслена валута!

#13
Tiesto

Tiesto

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1409 Мнения:
За мен е голяма глупост да те карат да подписваш договор за интернет с незаконна инфраструктура, каквито са LAN и RG-6 кабелите. Тъй като за да е законно трябва да ползват каналната мрежа на БТК.
Публикувано изображение
3 x MTEL IPTV HD STB, DM800 HD PVR, American DJ LED Laser. Obertron 4KW

#14
1TV5A1D1OT1

1TV5A1D1OT1

    ;)

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 797 Мнения:
Публикувано изображение

#15
Tiesto

Tiesto

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1409 Мнения:
Дай тестове и до Paris, London и New York.

Иначе това е на Мобилтел 50Mbps

Публикувано изображение
Публикувано изображение
3 x MTEL IPTV HD STB, DM800 HD PVR, American DJ LED Laser. Obertron 4KW

#16
veskop

veskop

    Безнадежден случай...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3313 Мнения:
  • Моята сателитна антена Triax 110 Black
  • Моя приемник Gigablue Quad,ET5000
  • Моето местонахождение Orange County
тесто,аз имам толкова от булсат за 15 кинта....


http://speedtest.net.../1536997413.png

#17
Tiesto

Tiesto

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1409 Мнения:
Да бе, знам че им е много евтин интернета, аз даже мислех да минавам към тях на 94mbps за 21лв, обаче сега имам договор и до октомври някъде трябва да търпя Мтел-а и като изтече тогава може и ситуацията с цените и скоростите да е по-добре от сега, понеже сега плащам около 30лв, но само за 50Mbps защото като подписвах цените бяха такива, ама те май и сега са си същите като преди. По това време булсат нямаха високи скорости и ми се видя нета им неизгоден само с 20-30мбпс. А освен това към Мтел ползвах и една промоция 6 месеца по 5лв за 30mbps.
Публикувано изображение
3 x MTEL IPTV HD STB, DM800 HD PVR, American DJ LED Laser. Obertron 4KW

#18
pe6o1975

pe6o1975

    Легален Пират

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 448 Мнения:
  • Моята сателитна антена Medna Tel
  • Моя приемник Ariva 152 combo
  • Моето местонахождение Sofia,Bulgaria
"Мегалан"(Мобилтел) 30 mbps за 25 кинта

Публикувано изображение

Публикувано изображение

#19
Tiesto

Tiesto

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1409 Мнения:
И аз май тряше да си остана на отвързана тарифа от 35лв и да не се набучвам с мтелските договори, че сега булсата за 21лв 94mbps, а пък аз плащам повече около 30лв за по-ниска скорост от 50mbps на мтел на договор.

Ама ще го изчакаме да изтече пък дотогава кой знае какви промени ще има, чак Октомври.
Публикувано изображение
3 x MTEL IPTV HD STB, DM800 HD PVR, American DJ LED Laser. Obertron 4KW

#20
Tiesto

Tiesto

    Banned

  • Banned
  • PipPipPipPipPip
  • 1409 Мнения:
Ония ден дойде едно лилаво момче и му показах асаньора и вратата долу на входа, тактиката на тези е да лъжат, че вече имате от тях кабел, за да ви натряскат договора, знайте, че гонене му е майката на подобни измекяри.

Да предупредя всички съфорумци, че близо са в акция и ще агитират всички наред (всеки апартамент в бг), седят и чакат да дойде представител на жилището, след което почва една агитация като семките на пазара.
Публикувано изображение
3 x MTEL IPTV HD STB, DM800 HD PVR, American DJ LED Laser. Obertron 4KW




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни